Pagina's

03 november 2014

Fotodagboek #44

Ai ai ai, schreef ik vorige week dat we allemaal een beetje ziekig waren... Nou dat was niks vergeleken bij afgelopen week. Het begon maandagavond voor Nim, vreselijk huilend wakker geworden en ons laten schrikken door op niks te reageren. Snel naar de huisartspost en eenmaal daar heftig aan zijn oren trekken... Jep, oorontsteking. Dinsdag begon ik me rotter en snotteriger te voelen, en donderdag was ik echt ziek ziek. Wat voelde ik me verschrikkelijk! Gelukkig gaat het nu iets beter, maar ik heb het goed te pakken helaas. En, Kay kwam er ook niet onderuit, die is ook mega beroerd geweest de hele zondag. Op naar de foto's... Want daar hebben we (of eigenlijk zijn de meeste van Kay) er wederom wel weer wat van gemaakt ;)

Maandag voelde ik me niet echt heel lekker, maar ik vond het zonde om niet even een frisse neus te halen. Na een korte boodschap stop gingen we naar de kinderboerderij in het Kralingse Bos. Mama heerlijk in de zon, Nim met papa gaan spelen. Hier even een drink en snaai tussenstop. Ik schrok me overigens rot toen ik die vogel ineens naast me zag!

Nim is geen bangerik! Liep die kippen daar op te jagen, tot ze allemaal gevlucht waren haha.

Kay en Nim ontdekten een leuk paadje. Dat leverde weer een paar mooie foto's op!

Nog zo een! Wat een vrijheid!

Voor het slapen gaan nog even spelen met zijn nieuwe Mega Blox! Hij kan al heel goed bouwen ermee.

Maandagavond zaten we plots bij de huisartspost, Nim was hysterisch huilend wakker geworden maar werd niet echt wakker en viel steeds om.. Het was eng dus we wilden naar een dokter, wat bleek? Oorontsteking!

En dinsdagochtend zat ik weer vroeg bij de fysio, geen geprik dit keer maar gekraak. Luchtte toch wel wat op, ik had weer wat bewegingsvrijheid in mijn schouders.

Nim gaat steeds vaker aan tafel zitten spelen op zijn houten stoeltje. Te schattig. Hier had hij zijn vliegtuigje gepakt, ging zitten aan tafel en bekeek eens even goed hoe dat nou in elkaar zat.

'S avonds liet ik hem lekker knoeien met zijn toetje. Het ging verrassend goed!
 
Woensdag voelde ik me he-le-maal niet lekker. Dus ik vroeg aan mijn ouders of Nim opgehaald kon worden en een nachtje bij hun kon slapen. En dat kon! Ik kreeg deze foto, ze waren nog even naar de bouwmarkt geweest. Dat vond 'ie wel wat geloof ik haha. Ik heb heerlijk op de bank onder een dekentje gelegen en ben vroeg gaan slapen. Die rust had ik wel even nodig!
 
Nice card. Ik laat 'm hangen, goeie reminder!

Vrijdag! Ik heb geen foto's van donderdag en vrijdag, veel te ziek om ook maar naar m'n telefoon te kijken... Kay had gelukkig papadag dus hij nam Nim mee naar de dierentuin. Rust voor mij! En hun plezier. Kay maakte dan ook al deze foto's en liet ze thuis aan mij zien.

In Blijdorp was de nieuwe binnenspeeltuin Biotopia open. En Nim had pret!

Nog even langs hun favoriete stukje in de dierentuin... Het oceanium! Oja... Pip is verleden tijd, het is nu Woezel die overal mee naartoe moet. Arme Pip!

Vaste prik. Foto's maken op de licht verkleurende tribune als het oceanium word bezocht.

'S avonds zette ik Nim in de wasmand, en Kay gooide knijpers erbij. Dikke pret natuurlijk. Ondanks zijn oorontsteking (waar we overigens geen medicijnen voor kregen) is het een super lief knulletje geweest! Een echte grappen maker is het ook al, hij probeert ons echt aan het lachen te maken met zijn gekke acties.

En ook zaterdag voelde ik me goed ziek. Ik stuurde de mannen naar de Action voor een paar boodschappen. En wat krijg je dan? Jep, de welbekende lift foto van vader en zoon!

 De kleine man kreeg alweer speelgoed, ditmaal dit werkbankje!

En zondag was het 2 November, dat betekende dat Nim precies 1,5 jaar was. Helaas niks geen gevier met taart en slingers maar Kay haalde wel (plots ook super ziek en helemaal niet lekker) via marktplaats een te gek speelhuis op voor in onze tuin voor Nim. Vaak als we bij een bepaalde speelkinderboerderij zijn vliegt hij op het huizendorpje af met allemaal speelhuisjes en heeft de grootste lol met deurtje open deurtje dicht enzo... Nu kan hij lekker in de tuin spelen! Hij was er heel erg blij mee toen hij het zag kan ik je vertellen!

Last but not least! Nim bijna een jaar geleden, een van de mooiste foto's van mijn kleine man. Ik postte 'm gister op Instagram :)

En that's it. Volgende week hopelijk leukere dagen, ben nu wel klaar met het ziek zijn. Hopelijk kunnen we aankomende week alsnog een taartje eten om Nim zijn anderhalve verjaardag te vieren! Verder ga ik morgen mijn gemaakte instaswap pakketje op de post doen, mega spannend of het allemaal goed gaat natuurlijk en... als het goed is krijg ik natuurlijk ook wat opgestuurd! Ik ben ZO benieuwd! Zeker iets leuks om naar uit te kijken :)

Volg je mij al via Bloglovin' & Instagram?
Ook Kay heeft Instagram en post over de dingen die hij met Nim beleefd en onderneemt! 

9 opmerkingen:

  1. JA, deze week gun ik je dat je helemaal beter bent! Ziek zijn is stom! Ik vind dat je alsnog veel hebt ondernomen ondanks je je niet zo lekker voelde. Heerlijk mannetje is Nim. Kijk 'm blij zijn in zijn huisje :-). De laatste foto is mooi zeg! X Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laatste foto is zo mooi, ook in zwart-wit!
    Beterschap voor jullie en wat fijn dat je ouders klaar staan wanneer dat nodig is.
    En die kaart heb ik ook (nodig) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne foto's van een iets minder fijne week. Heel veel beterschap voor jullie <3 Hopelijk wordt deze week een stuk beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto's buiten zijn echt prachtig geworden! En beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik vind de foto's ook mooi geworden :) Dat licht vooral!

      Verwijderen
  5. Veel beterschap voor jullie alle drietjes! Hoop dat het snel beter gaat, ziek zijn is altijd rot! Die laatste foto van Nim is prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen