Pagina's

31 december 2014

In de kast van Pauline: Shoplog

Moesten jullie het in de vorige 'In de kast van Pauline' nog doen met een kleding wensen collage, heb ik dit keer een heuse shoplog. Afgelopen zaterdag ochtend om 10.00 stond ik na enige vertraging door de sneeuwval dan toch in de stad. Zonder man en kind. De laatste keer dat ik een shopsessie in mijn eentje had en alleen maar dingen voor mezelf kocht is al zo'n tijd geleden dat ik het me niet eens herinner! Ik ben een ster in Sale shoppen en ook dit keer is het me goed gelukt om weinig geld aan veel uit te geven. Wel ben ik wat selectiever geworden en koop ik niks meer 'omdat het zo goedkoop is'. Nieuwsgierig geworden? Lees dan gauw verder!

 

'Love my new items' - Costes


De winkel Costes bezoek ik zo af en toe, ik vind de winkel en kleding echt heel erg leuk alleen de volle prijs vind ik daar een tikkeltje te duur. Nou begrijpt Costes goed wat 'Sale' betekend en was er een hoop tot wel 70% afgeprijsd. Kijk, dat maakt het een stuk betaalbaarder. Ik werd meteen verliefd op deze jas die volledig gevoerd is met (nep)bont, ik nam hem mee voor 25,-. Originele prijs? 89,95.. Daar had ik 'm dus echt niet voor gekocht.

Het eerste wat ik zag toen ik dit shirt zag hangen was 'Hej'. Nim zegt het vaak, erg vaak. Het is een vrij dik shirt met driekwart mouw en voelt enorm zacht aan. Eenmaal aan in de paskamer stond hij erg leuk op mijn zwarte skinny die ik al aan had. Ik nam hem mee voor 6,95 in plaats van 39,95.

Dit mooie shirt is van een hele zachte blouse stof. Hij valt erg mooi en staat erg fris. 9,95 in plaats van 39,95.


Voordat ik de paskamers in verdween zag ik dit fijne vest nog hangen. Vooral de kraag aan de achterkant vond ik erg mooi. De kleur vind ik ook prachtig, ik blijf een zwak hebben voor (oud)roze! Eenmaal aan was ik verkocht... Voor 14,95 nam ik hem mee. De originele prijs was 49,95.
 

Moois van Mango

Al tijden had ik een gave jas van Mango op het oog. Ik paste 'm in de winkel en wat stond het lelijk. Op weg naar de uitgang liep ik langs dit zwarte semi see trough jurkje. Ik heb al een paar jaar een exemplaar net als dit jurkje maar dan met korte mouwen van de Primark, en draag 'm graag. Een met lange mouwen erbij leek me best leuk. Ik rekende hem gauw af en voor 20,- was 'ie voor mij. Geen idee wat de originele prijs was eigenlijk.
PS: Poes Evi wilde graag op de foto geloof ik ;)
 

For every day of the week - Weekday


Sinds de H&M in Rotterdam verbouwd is zit er ook een Weekday bij. En men, ik hou van die winkel! De inrichting alleen al is echt prachtig, en die kleding mag er zeker weten ook zijn. Ik zou alles daar wel willen hebben. Deze trui had ik al een tijdje op het oog, hij schreeuwt gewoon warmte en comfyness! Precies wat nu nodig is met de winterse kou. Toen ik de winkel binnen stapte zag ik 'm al in het Sale rek hangen. 35,- min 50%. YES! In the pocket.
 

Oh my Monki!


Monki is zo'n winkel die of hele geweldige collectie heeft hangen, of ik vind het helemaal niks. De kleding vind ik op het moment dan ook helemaal niks. Maar de accessoires blijven daar te gek. Ik was nog op zoek naar een klein simpel tasje wat overal bij kan. En die zag ik hangen. Hij heeft 2 ritsen en dus ook 2 vakken en het hoog nodige past er in, voor een Sale prijs van 6 euro een prima tasje.
 
Bij de kassa greep ik de fleece gevoerde oker gele wanten mee voor 2,-! De mooie gebreide zachte col sjaal kocht ik bij een andere winkel, namelijk Tally Weijl. Ik vind er daar vrij weinig aan maar zag wat leuks in de etalage. Eenmaal binnen zag ik de sjaal hangen en die moest mee! 7 euro was 'ie!

Tally Wie? Tally Weijl!


 
Bleken er dus best wat gave truien nog te hangen in die winkel! Ik paste een paar leuke exemplaren maar alleen deze ging mee onder het motto 'niet alleen kopen omdat het goedkoop is'. Alle truien waren namelijk maar 7 euro. Dit was de aller aller leukste in mijn ogen.
 
En na die laatste 2 aankopen bij de Tally Weijl ging ik weer op huis aan. Ik had een blaar op mijn hiel gekregen van het shoppen en had natte sokken door de druilerige sneeuw die overal lag. Ik ben 4 uur lang van huis geweest en heb zelfs nog een half uur heerlijk in mijn eentje zitten bijkomen in de McDonald's met een cola en hamburger ;).
 
Wat vind jij van mijn Sale aankopen? Is de Sale periode ook jouw favoriete shop periode of hou je meer van de nieuwe collecties die erna weer binnen druppelen?
 

Volg je mij al via Bloglovin'?
Op Instagram kun je me vinden onder de naam @psnim!

7 opmerkingen:

  1. Wat heb je lekker geshopt. Ik vind je jas echt tof! Costes behoort echt tot mijn favoriete winkels. Nu heb ik het voordeel dat een vriendin er werkt en ik zo ook wat korting kan meepikken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je goed geslaagd! Alle items zijn leuk! De jas lijkt me heerlijk warm, net als het roze vest en de fluffy trui. Trouwens het zwarte jurkje: wauw! Volgens mij staat dat je heel erg mooi. Je hebt zo al een leuke party-outfit met je nieuwe tas ;-). 2015 meer van zulke middagen inplannen hé. X Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat heb je goede koopjes gedaan! Superleuk om te zien! Die trui is echt heel erg awesome ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij bent goed geslaagd zeg! Leuke kleren voor weinig, nog fijner!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hartje sale! En jij bent echt supergoed geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke items heb je gescoord, en dan ook nog in de sale, top! Dat lukt mij meestal niet. Ook fijn even zonder man en kind, van genieten ;-) liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen