Pagina's

14 april 2014

Fotodagboek #15

De week is weer voorbij en hij eindigt snotterig en doodmoe. Nim heeft een paar nachten liggen spoken en huilde 3 dagen achter elkaar 2 uur aan een stuk door midden in de nacht. Aaaaaah dat zijn we dus zo niet gewend, we waren gesloopt! En op het moment dat hij weer lekker sliep waren we plots alle drie mega verkouden. Hopelijk waait het gauw weer over allemaal want ik haat verkoudheid. Anyway, natuurlijk weer heel wat fotootjes gemaakt afgelopen week want stilzitten doen we (bijna) nooit!

Maandag gingen we even met Oma mee naar Ikea, Nim was wat opstandig en uiteindelijk dropten we hem in een babybadje wat Oma voor hem ging kopen. Ziet er super zoet uit zo, helaas duurde het niet lang...

Eigenlijk kook ik dus nooit, ik zit al vaak vol vak de kooklucht die van het eten af komt en dan eet ik erna dus niet meer en dat is niet zo handig. Afgelopen maandag moest ik toch echt een keer koken en gelukkig mocht ik een simpel soepje maken.

Dinsdag was het vreselijk weer en ging ik met de tram naar het werk. Met mijn paraplu in de aanslag haha.
 
 Oma paste op Nim en ik kreeg deze foto via WhatsApp, hij lag lekker rustig in bed wat te drinken.

 'S avonds keek ik met Nim muziek filmpjes op Youtube, momenteel word hij blij van Break it up van Tim Akkerman. Daar maakt hij mama ook blij mee haha. Onder het genot van een macaron genoot ik ook van de muziek :)

 Nog even lekker douchen voordat 'ie naar bed gaat!

 Ik zette een leuk cadeautje in elkaar voor een vriendin. Super cute geworden toch?!

Yum, mijn ontbijt woensdag nadat Nim ons 's nachts bijna 2 uur wakker hield. Dat had ik even nodig!

Samen met een vriendin gingen we nog even naar de speeltuin in het park. Nim vind het geweldig daar.

Ik kocht vorige week een super stoere pet voor 'm en dacht die laat hij vast niet zitten, maar jawel! Stoer he?!
 
Donderdag was het een jaar geleden dat ik deze foto nam. 33+3 weken zwanger en die buik zat me toch in de weg. Nu mis ik 'm stiekem nog wel eens hoor.

Vrijdag papadag, Nim sliep weer in de wipstoel en speelde op de Wheely Bug.

Kay kocht een oude handleiding van de voor ons nieuwe auto omdat hij dat leuk vind om te lezen, hij kwam helemaal uit Frankrijk!

 Zaterdagmiddag reden we naar Hoek van Holland. Eenmaal buiten zette Nim het op een schreeuwen en heeft het een uur volgehouden tot wij opgaven en weer de auto in gingen naar huis. Jammer maar helaas. Eenmaal in de auto was alles weer goed en zat hij rustig naar buiten te kijken.

'S avonds pakte ik nog een cadeautje in voor Kay zijn nichtje die jarig was, en bakte Kay patatjes en frikandellen als avondeten. Ook aten we er salade bij.

Mmm, mijn ontbijt zondag! Het werd een snotterige thuishangdag. Kay ruimde de meterkast en schuur leeg, Opa kwam gezellig even op bezoek en Nim was mega hangerig en zeurderig.

 We schommelde nog wat in de tuin (die Kay volzette met troep die uit de schuur kwam!)

En toen zonderde ik me heel even af in de slaapkamer. Ik was het gehang aan me van Nim even zat en voelde me verrot door het gesnotter en de spierpijn. Nu ik dit typ lig ik hier weer lekker maar dan met laptop op schoot!

Ik hoop op een week zonder gesnotter want dit is echt niet fijn! En hopelijk is Nimmie weer wat in zijn sas, dat is toch altijd een stuk gezelliger :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten