Pagina's

07 april 2014

Fotodagboek #14

De week is weer voorbij, tijd voor de foto's! Het was nog een paar dagen prachtig weer waar ik goed gebruik van heb gemaakt. Ik verheug me zo op nog meer mooi weer en de zomer, lekker op pad met m'n mannetje, stukken fietsen, lekker zwemmen of een beetje spetteren in zijn babyzwembadje in de tuin. Ja, ik zie het allemaal al helemaal voor me! Maar goed, eerst nog die foto's van afgelopen week dus...
Maandag zijn we saampies lekker naar het park geweest, ik in het zonnetje op een bankje en Nim was zoet met zijn knisperboekje.
 Voordat we naar huis gingen besloot ik om een extra rondje onder de bomen door te wandelen. En huh? kom ik opeens een rij afgezaagde bomen tegen... Zo zonde :(
'S avonds tijdens zijn flesje tegen me aan in slaap gevallen. Mijn favoriete momentjes! Gebeurt niet meer zo heel vaak maar als hij het doet hou ik 'm stiekem iets langer bij me om er lekker van te genieten.
Dinsdag ging ik met Nim en m'n moeder even naar de kinderboerderij, daar zagen we deze piepkleine muisje op hun kop klimmen over het gaas. Super geinig gezicht was dat.
Ooit was Nim zijn slaapkamertje een keuken. We hebben alles opgeknapt behalve 1 muur want hier heeft tot voor kort een hele rij kasten voor gestaan. Die staan nu in onze slaapkamer en nu is deze ruige muur waar ik met grof geweld lelijke oranje keuken tegeltjes vanaf heb gerukt dus weer zichtbaar. Ik wil het nog graag laten stuken maar er zijn nog meer klusjes in huis die gedaan moeten worden dus dit moet nog even wachten. Voor nu maar 2 plankjes opgehangen voor de mooiste boekjes (die nog gekocht moeten worden ;) )

Jeej, de nieuwe maand kalender stond op 1 April weer online bij Elske Leenstra, en hangt dus weer aan de muur bij ons.
Woensdag... Nim lekker aan het spelen in de box in zijn supertoffe legging van de Primark, op een supertof dekentje van de Hema, met supertoffe houten ijsjes van de Flying Tiger. Later op de dag hebben we een lekker bolletje watermeloen ijs gegeten in de stad, het was al op voordat ik me bedacht dat een foto leuk zou zijn geweest. Nim vond het smullen joh!
Van donderdag tot en met zaterdag moest ik werken. Kay ging vrijdag met Nim naar Intratuin en Ikea, kreeg ik in mijn pauze deze fotootjes... Hij was al op de parkeerplaats van Ikea maar Nim sliep nog. Gezien Nim zijn slaapjes heilig zijn wachtte Kay tot hij wakker werd haha. En jep, een blije wakkere Nim na 10 minuten wachten.
 Ahh kijk eens wat poes Evi kreeg! Lekker verwend door papa!
Nog zo'n leuke WhatsApp foto tijdens werk. Zo staat Nim de laatste tijd veel, hij wil niet meer in de box of in zijn wipstoeltje... Nee, kruipen en staan is de bom mama en papa!! Hier ook nog eens met een koekje een smeerboel ervan maken.
Zondag eindelijk weer met z'n drietjes! We gingen nog even naar de Intratuin voor potgrond en aten wat in het restaurant. Er is daar een mega grote speelhoek voor kinderen gemaakt, o.a een oud busje omgebouwd tot tv kijk bus en deze tafel met stoeltjes. Nim vond het ge-wel-dig!
In de auto naar huis dutte Nim weer in slaap. We maakte een extra rondje en kwamen uit bij een hele leuke kinderboerderij! Wederom groot speelplezier voor de kleine man.
 
 Mijn 2 mannen, wat een rijkdom toch!

Dat was 'm alweer. Komende week nog geen plannen buiten het werk om en dat vind ik wel even prima. Kijk per dag wel aan wat we gaan doen. Ik heb al weken trek in appeltaart, misschien dat ik eindelijk weer eens aan het bakken ga!

1 opmerking: