Pagina's

05 april 2014

Mini Rodini

 
Ja, doe mij alles maar. Oh nee, Nim natuurlijk... doe Nim alles maar. Ik ben echt verliefd op alles van Mini Rodini. Dit is toch fantastisch voor die kleintjes?! Weer eens wat anders dan de H&M & Zara. Helaas wel een stukkie duurder maar als je kleintje niet meer zo hard uit de kleren groeit is het leuk om een of twee stukken te kopen en te combineren met de wat goedkopere kleding. Nim heeft al 1 broekje van een oudere collectie van Mini Rodini en het is echt een heerlijk zacht soepel stofje wat prachtig blijft na een aantal wasbeurten.

Een stukje over Mini Rodini van Little Sahou:
Mini Rodini speelt in op de verbeeldingswereld van kinderen. Haar ontwerpen zijn speels, grappig, en kwalitatief hoogstaand. Mini Rodini voert een duurzaamheidsbeleid, een groot deel van de productie van Mini Rodini is dan ook GOTS gecertificeerd. Dit label staat garant voor het inachtnemen van mens en milieu voor wat betreft het gehele productieproces.
 
Helemaal goed dus. De kledingstukken zijn vaak hetzelfde maar de printjes veranderen per seizoen en komen wat mij betreft telkens met het juiste printje aanzetten.
 
Je kan Mini Rodini o.a kopen bij:
 
Wat vind jij van Mini Rodini? Had je er al eens van gehoord?

2 opmerkingen:

  1. Jaaaa ik vind dit ook zo'n stoer merk. Maar helaas wel duur, zeker omdat kleintjes zo snel groeien en de Zara voor een prikkie ook geweldige dingen heeft. Ik kijk er dus alleen naar in de SALE.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik vind mini rodini een heel leuk merk! Helaas wel een beetje prijzig, maar tot nu toe is de kwaliteit wel erg goed. De kledingstukken zijn ook uniek, ik zie er bijna nooit kindjes in lopen, dus dat vind ik wel erg leuk. Op marktplaats staan ook elke dag nieuwe advertenties met mini rodini, tot nu toe alleen niets in de goede maat gevonden haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen