Pagina's

28 april 2014

Fotodagboek #17

Wat een gekke week was dit. Maandag was het nog Pasen en zaterdag de eerste Koningsdag. Veel gezelligheid in een week dus. We hebben het allemaal niet uitgebreid gevierd of zo maar het waren wel 2 gezellige dagen! Vorig jaar lag ik met de laatste Koninginnedag en de troonswisseling in het ziekenhuis. Ik had extreem veel pijn en ze dachten dat ik nierstenen had waar ze niets aan konden doen gezien ik zwanger was. Uiteindelijk bleek dat Nim gewoon op mijn ingewanden lag en niet veel later is hij geboren. Maar goed, ik baalde dus enorm want ik ben echt fan van de rommelmarkt op deze dag! Dus dat was het doel van de eerste Koningsdag... lekker de rommelmarkt afstruinen. Nim vond het ook wel wat die drukte en de blije sfeer op straat. Maar dat was uiteraard niet het enige wat we deden afgelopen week, kijk verder voor de foto's.
Maandagmiddag gingen we even naar de Swanmarket in Rotterdam, elke keer weer is het superleuk en kijk in mijn ogen uit naar de mooie leuke spullen die mensen zelf hebben gemaakt. Ook de eet tentjes hebben heerlijke dingen. Helaas was het dit keer mega druk en moesten we in een lange rij om naar binnen te komen, en nog eens een euro per persoon betalen. Hm iets minder leuk dus. We kochten nog een leuke houten (bijt)ring met stoffen konijnen oortjes eraan en aten wat lekkers en gingen weer naar huis.

Dinsdag moest ik werken en bij thuiskomst lag er een leuk ingepakt cadeautje voor moi op tafel. Zelf besteld weliswaar dus ik wist al wat er in zat :)

 Namelijk een letter banner! Super leuk toch?!

Ook Nim kreeg er 1 boven zijn bed. Ik had de letter S niet meer dus dreams werd dreamzz, als in zzz van slapen zegmaar. Jaja je moet toch wat als je iets perse wilt haha.

Woensdagmiddag nog even een snel ritje naar de Aldi... De luiers waren bijna op! Nim had het niet zo naar zijn zin en deed onmogelijk in de wagen, dus ik gaf mijn zonnebril, want brillen vind ie namelijk super interessant.

 Ha, terwijl Nim zijn middag tukkie deed plofte ik op de bank met mijn Ipad en 2 lekkere koekjes :)

 Donderdag moest ik weer werken en Nim zou weer een nachtje bij Opa en Oma slapen. Kay was uit eten met zijn werk dus ik had even lekker een paar uurtjes voor mezelf. Na werk fietste ik langs de snackbar en nam patat en een broodje satekroket!

 Er was nog een pakketje bezorgd bij de buren en toen ik die ging halen zag ik dat het de rietjesbeker van OXO tot was die ik mag reviewen van Oogappel.nl, binnenkort meer hier over dus!

Nim vrijdagochtend om 6.30 bij Opa en Oma thuis. Klaarwakker en de boel al onveilig aan het maken.

Ik heb vanaf vrijdag heerlijk 1,5 week vakantie! Ik was dus lekker vrij op Kay zijn papadag, we gingen Nim ophalen nadat er bij ons thuis slimme meters waren geïnstalleerd in de meterkast en gingen eventjes naar de Primark, en dit lieve korte broekje kon ik niet laten liggen voor Nim. Zijn allereerste korte broek :)

Tijd voor een broodje. We gingen bij de Hema zitten. Zo kunnen wij eten en Nim is zoet met deze draaiblokjes.

In de middag ben ik druk bezig geweest met leuke decoratie spullen maken voor Nim zijn verjaardagsfeestje. Het thema is Dinosaurussen en hier spoot ik speelgoed dino's goud. 1 ervan krijgt een verjaardagskaarsje op zijn rug. Eerder schreef ik al een blog over inspiratie voor zijn verjaardag. Aankomende week ga ik met dit alles druk bezig zijn.

Ook deze leuke cupcake decoratie prikkers maakte ik zelf. Ben helaas iets te snel te werk gegaan om er een leuke d.i.y post van te kunnen maken haha. Maar zo moeilijk is het niet!

Zaterdagochtend. Koningsdag! We gingen de rommelmarktjes in de stad af met Nim in de draagzak.

Mijn 2 mannen <3. Op de rug dragen vond Nim toch niet zo tof. Dan maar voor. Stiekem wil ik dit liever niet want het is geloof ik niet echt goed voor zijn beentjes en heupjes. Maar we zorgen ervoor dat hij niet te lang zo zit.

Even een tussenstop in de La Place. Bleek dat Nim zich helemaal ondergepoept had. Gelukkig had ik reserve kleertjes mee! Hij presteert het altijd weer om dit onderweg te doen helaas.
 

Einde van de middag reden we nog eventjes naar de Intratuin. We hebben een klein geveltuintje gemaakt en hadden plantjes en een borderrol nodig. Ik zag deze stoeltjes staan en zette Nim er in. Dat vond hij wel wat hoor... vooral dat zakje waar een flesje in kan.

Zondag begon de dag met een aardbei smoothie. In de middag deden we boodschappen en daarna hingen we mega lui op de bank. Moe!

Aankomende week heb ik lekker vakantie. Genoeg tijd om alle voorbereidingen voor Nim zijn verjaardagsfeestje af te maken. Vrijdag is de grote dag, dan word hij 1! We zijn lekker met zijn drietjes en gaan wat leuks doen maar wat weten we nog niet. Zondag vieren we zijn verjaardag met de mensen die om hem geven en we hopen op een mooie zonnige en gezellige middag.

Volg je me al via Bloglovin' en Instagram?

2 opmerkingen:

  1. Deze fotodagboeken vind ik altijd erg leuk, wat is Nim toch een plaatje! En die letterslinger is gaaaaf, mooi font! Hebbennnnn....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankjewel voor de complimenten :) haha ja, dat was exact mijn gedachte over die letter slinger!!

      Verwijderen