Pagina's

27 mei 2014

Outfit van Nim #5

De afgelopen maand kreeg Nim behoorlijk wat nieuwe kleertjes... Deze mama was voordat Nim er was haar eigen kledingkast propvol aan het maken, nu heeft Nim een propvolle kast en vergeet ik mezelf eigenlijk vaak. Hoewel ik dat stiekem niet zo heel erg vind, want als Nim weer een super leuke outfit aan heeft kan ik wel naar hem blijven kijken.
Ik ben gek op Zara, H&M, Hema, Primark en Zeeman voor Nim.. Alleen soms wil ik toch iets waar iets minder kindjes in rond lopen en zo nu en dan bestel ik dan eens iets van een leuke webshop. Ik stuitte via Instagram op het merkje Tiny Cottons en in de sale waren bijna alle items zo'n 12,50! Hebbe hebbe!! Ik kon moeilijk kiezen en bestelde een aantal items en het was binnen 2 dagen thuis bezorgd. Uit voorzorg dat het misschien te klein zou vallen koos ik voor maat 18-24 maanden. De shirts zijn iets ruim maar kan prima met omgeslagen mouw! Ik had al meteen een outfit in mijn hoofd met het botten shirtje en vorige week trok ik het aan bij Nim en schoot een paar fotootjes. Die kleine man van mij zit niet bepaald stil dus het was nog best een opgave en ik kon hem zowaar 5 minuten afleiden met een filmpje op de Ipad!

Zijn shirtje komt dus van de webshop Tiny Cottons, de legging is van de meisjes afdeling van de Primark en zijn super schattige sandaaltjes kreeg hij voor zijn verjaardag en komen van de Zara.

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi mannetje is het toch. Die laatste foto!! Geweldig. Ik vind z'n outifit erg leuk & de sandaaltjes staan erg tof zo onder een zwart/witte outfit. Me like!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staan die sandaaltjes schattig! Toffe outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen