Pagina's

04 mei 2014

Oxo tot rietjesbeker

Eventjes geleden werd ik benaderd door oogappel.nl of ik het leuk zou vinden om een product te reviewen op mijn blog. Maar natuurlijk vind ik dat leuk! Na een grondig bezoek aan de website bleef ik hangen bij het kinderservies van Oxo tot en bij de stijlvolle en leuke accessoires van Elodie details. Echt wat voor Nim vond ik het. We kregen van het merkje Oxo tot de blauwe rietjes beker opgestuurd. Nim is de laatste tijd erg bezig met de rietjes waar wij wel eens uit drinken dus deze beker kwam als geroepen.


We ontvingen de beker vrij snel, alleen was Nim uit logeren... Balen, we konden hem dus nog niet uitproberen. Eenmaal thuis meteen die beker in zijn knuistjes geduwd en wat denk je.. Hij begrijpt er niets van haha. We hebben het afgelopen week elke dag een keer geprobeerd maar hij verkiest zijn fles of zijn simpele tuitbeker toch boven de supermooie rietjes beker van Oxo tot. Wel vind hij het reuze interessant en steekt dat rietje steeds in zijn mond, maar ja als je dorst hebt en er komt niks uit je beker raak je vrij snel geïrriteerd, althans dat driftige mannetje van ons wel.We blijven het gewoon proberen want ik vind het zeer zekers een mooi ding.
 
Twee super handige dingen van de beker vind ik 1 dat er maat aanduiding op staat. Wat ik toch best prettig vind omdat ik nog wil weten hoeveel vocht hij binnen krijgt. En 2 dat je de deksel kan draaien zodat het flexibele rietje in de deksel van de beker weg draait en hierdoor kan je hem dus ook meenemen als je op pad gaat.

Hier nog een leuk stukje informatie vanaf oogappel.nl over hoe dit kinderservies van Oxo tot ontstaan is:
'Op 5 jaar tijd werden er maar liefst 25 baby’s geboren bij de werknemers van OXO. Het leven als nieuwe mama of papa – en meer bepaald hoe dat leven makkelijker zou kunnen – werd al snel het gespreksonderwerp bij uitstek op de werkvloer. Een nieuw merk werd geboren: OXO Tot.
De missie van het merk? Die probleempjes oplossen waarvan je niet eens wist dat je ze had, en zo gebruiksvoorwerpen praktischer maken, voor ouders én kindjes. Wat dacht je van bordjes met een verzwaarde bodem? Of van drinkbekers met antislip? Wat vind je van kleine diepvriesdoosjes voor babyvoeding? Of van bestek dat niet van tafel kan rollen? Is een diep bord met een deksel (voor restjes) geen goed idee? En bordjes met een rand die kindjes helpt om eten op hun lepel te krijgen?
OXO Tot maakt producten waarvan je denkt: ‘Waarom heeft niemand hier ooit eerder aan gedacht?’ Het antwoord? Omdat niemand ooit echt heeft gekeken. Hoe houden baby’s hun lepel precies vast? Waar raakt hun neusje hun beker wanneer ze drinken? Hoe worden papflessen schoongemaakt? Gewapend met een antwoord op al deze en nog meer vragen maken ze bij OXO Tot gebruiksvoorwerpen een pak praktischer.'

Nieuwsgierig geworden? Ga dan zeker even kijken op oogappel.nl. Helaas is het geen online shop, maar een exclusieve Benelux-distributeur van topmerken voor baby’s, peuters en kleuters. Wel kun je een link vinden waar verzameld staat waar je de producten die hun verdelen kunt kopen!

Volg je mij al via Bloglovin' & Instagram?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten