Pagina's

20 oktober 2014

Fotodagboek #42

Yes, de week is voorbij. Hopelijk op naar een veel leukere week! Nim was behoorlijk ziek namelijk de afgelopen week. Hij spuugde midden in een nacht ons en ons bed onder, andere nachten stikte hij bijna in zijn gehoest. Arm ventje, zo niet leuk om je kind zo ziek te zien. Uiteraard schoten we wel genoeg foto's om een fotodagboek mee te vullen!

Kay zei na het lezen van mijn vorige fotodagboek dat ik al een hele tijd toch wel elke week koffie drink. Teveel voor een niet koffie drinker. Dus, ik geef toe... ik denk dat het een kop of 3 is per week haha. Mijn maandag ochtend begon er in ieder geval wel mee!

We gingen eventjes naar de stad met de tram. Nim vind een tram ritje echt te gek, maar waar hij helemaal wild van word is de lift.. Dus op de terug weg namen we de lift om met de metro weer naar huis te gaan. Happy kid!

Zo, lekker over de kachel hangen om op te warmen. Eigenlijk mag dat niet want de kachel staat los maar hij vond het zo lekker.. Voor een keertje dan (moeilijk om nee te zeggen soms hoor)

Dinsdag moest ik vroeg bij de fysio zijn. Hij heeft in knopen in mijn spieren in m'n rug naaldjes geprikt. Op het moment zelf viel het reuze mee (ondanks een huilende Nim op de vloer die door het kijkgat in het behandel bed naar mij keek). Maar al snel voelde ik een mega erg spierpijn gevoel op komen zetten. Auw! Tijdens Nim zijn ochtend dutje kroop ik op de bank en kwam het poezenkind knuffelen.

Toch even naar buiten voor een kleine wandeling om de spieren in beweging te houden. Ik belandde bij de beste kaasboer in Rotterdam (vind ik) en nam een stuk van de aller oudste kaas mee om lekker van te smullen thuis. Ik ben echt dol op oude kaas, hoe ouder hoe beter!

En na het middag dutje werd meneer zielig ziek en gloeiend heet wakker. Hangen en kreunen en steunen en een hoop jammerende geluiden.

 Zo hebben we bijna 2 uur gezeten.

Nim op bed? Ik aan de knutsel voor de Instaswap 2014 fall edition via Instagram! Ik maakte 2 cadeauzakjes van leuk inpakpapier.

De nacht van dinsdag op woensdag ging het niet zo lekker. Ik had pijn in mijn rug en Nim bleef maar huilen dus kwam in ons bed terecht. Na een hoop gedraai spuugt hij 3 mega stralen zo ons bed in, over zijn knuffels en papa heen. Dat werd een nachtelijke douchepartij, gelukkig knapte hij er wat van op en heeft erna redelijk oke geslapen tussen ons in.
Op de foto een geluksmomentje van de ochtend, ik zette mijn gekochte origami hanger neer! Ik vind 'm zo mooi.

Lekker in een fijn chillpakje en zijn slofjes (die hij echt niet uit wil doen) op de bank, dat was zo'n beetje onze woensdag!

Happy mail for mommy! Na een briefje in de brievenbus vorige week vrijdag dat de brievenbus te klein was voor het pakketje wat erdoor moest lag hij toch opeens op de deurmat woensdagmiddag. Weer een postbode geweest die geen enkele moeite doet en gewoon een brievenbus te klein briefje achter laat. Maar goed, ik bestelde voor mezelf deze geweldige trui van Hello Apparel en een zwart wit gestreepte sjaal van Beau Hudson voor mij en Nim bij Toddlers and Tee's met een fijne kortingscode!

 Dan weet je dat...

Vrijdag moest ik werken. Ik fiets altijd naar mijn werk, nog even wat frisse lucht voordat er weer een lange dag begint!

 Nog even snel de Zara in gedoken voor dit broekje voor Nim. Wat een fijn ding!

Zaterdag vertrokken we vroeg richting een mega leuke boeken en speelgoed winkel om wat nieuw speelgoed aan te schaffen voor Nim. Missie geslaagd! Hier wachten we op de tram naar huis.

Thuis meteen lekker spelen samen met papa.

Bij thuiskomst lag er een leuk pakketje voor mij met 4 seizoenskaarten van vanMariel die ik won bij DeniesOverseas.

Ook dit rammelding is een succes. Hij showt 'm trots!

In de middag gingen we nog even spelen bij de kinderboerderij. Er staan daar enorm veel speelautootjes en met deze hier had hij het behoorlijk druk!

 Zoek Nim!

 'S avonds knutselde ik wederom wat voor de Instaswap!

Ook plaatste ik mijn eerste Give Away zaterdag avond! Doe jij al mee? Lees hier wat je moet doen om mee te doen om dit lieve setje te winnen.

De kaarten zondag allemaal mooi opgehangen!

Terwijl ik aan het werk was en in mijn pauze wat fruit naar binnen werkte deed Kay boodschapjes met Nim. Lift selfie!!

Als afsluiter van de week mocht de kleine man in de auto rijden bij de supermarkt. Volgens mij vond hij het wel wat!

En dat was het! Nim is nog steeds ziek en hoest wat af, hopelijk heeft hij een fijne nachtrust en kan 'ie er morgen weer tegenaan.

Volg je mij al via Bloglovin' & Instagram?
Ook Kay heeft Instagram en post over de dingen die hij met Nim beleefd en onderneemt!

1 opmerking:

  1. Gezellige foto's! Wat rot dat Nim ziekjes is, hopelijk voelt hij zich snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen