Pagina's

04 oktober 2014

Home: Woonaccessoires #2

Schreef ik vorige week nog over wat nieuwe woonaccessoires die ik had gekocht, kwam ik er na het maken van wat leuke sfeer foto's in huis achter dat ik nog een paar leukerds had geshopt. Dus hier deel 2! Met 2 dingen die al heel lang op mijn verlang lijstje stonden om te kopen.


Op de foto hier helemaal bovenaan zie je een kaleido van Hay, al heel lang wil ik een exemplaar hiervan hebben (het liefst een heel set, ook met de grotere dienbladen.. maar dat is echt te duur!) maar de mint groene kleur was telkens overal op. Tot ik vorige week even de Bijenkorf hier in Rotterdam binnen ging.. Hij lag er! Meteen meegenomen uiteraard. De kaleido kost 12 euro.
Het lieve schaartje kocht ik bij de Flying Tiger, ik geloof dat 'ie 2 euro was. Te leuk om te laten liggen en dat ding is echt mega scherp. Het kartonnen & teken heb ik al een tijdje en kocht ik bij de Xenos.

Bijna eenzelfde shot als in het stukje van vorige week over woonaccessoires. Alleen zie je hier de kaleido staan met de Sonny Angels er op, dat vond ik zo leuk die Angels erop! Verder is er een draadhuisje aan toegevoegd die ik voor 4 euro scoorde bij Flying Tiger.

Ook bij de Flying Tiger vandaan (ik ben fan van die winkel... en hun prijzen!) deze fantastische draad fruitmand in de vorm van een diamant. Ook deze was 4 euro.

Ah, en dan als laatste de Fur Neil poster van Martin Krusche. We kochten 'm in Amsterdam en nu hangt hij mooi te pronken in de woonkamer. Ik wil nog een leuke vlaggen slinger haken om er boven te hangen om het wat minder kaal uit te laten zien. (ik kreeg het niet beter op de foto met het spiegelende plaatje er voor. (kijk hier voor een beter plaatje van de poster).

Kom jij ook zo graag bij de Flying Tiger voor goedkope woonaccessoires?

Volg je mij al via Bloglovin'Instagram en Pinterest?

5 opmerkingen:

  1. Flying Tiger zit helaas niet in de buurt, maar wat hebben ze leuke dingen. Zowel het huisje en de fruitmand vind ik erg leuk! Zouden evengoed van een merk zoals Bloomingville kunnen zijn! De Fur Neil poster vind ik helemaal top, zo'n slinger erboven is misschien wel een goed idee, al vind ik het zo ook mooi staan. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zit geen flying tiger in de buurt, en ik denk dat het maar beter is ook haha! Wat een leuke items heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stijl heb je!
    De Fur Neil poster staat ook al een tijdje op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ik me afvraag: is de poster nu auberginekleurig of zwart? op je foto lijkt ie wel zwart (maar zoooo mooi)

    BeantwoordenVerwijderen