Pagina's

02 oktober 2014

Mama Challenge: Shop een budget kinderoutfit onder de 10 euro

Al weken zit ik me te bedenken hoe ik deze opdracht van de mama challenge aan ga pakken zonder kleertjes te kopen die ik maar zo zo vind en Nim het vervolgens niet vaak aan zou krijgen. Totdat er bij de H&M online wat nieuwe producten toegevoegd werden onder het kopje 3=2. Ook was er een code voor gratis verzending dus dat kostte me ook niks gelukkig. Uiteindelijk ben ik geslaagd en heb ik 2 outfits die beide zo'n 10 euro waard waren nadat de 3=2 korting er af ging.



De eerste outfit is eigenlijk een makkelijke uitweg. Een boxpak! Niet echt een outfit aangezien het maar 1 kledingstuk is, maar het is wel iets wat wij Nim vaak aantrekken en waar we er dus al wel een aantal van hebben. Met een boxpak heeft hij heerlijk bewegings vrijheid die hij nodig heeft tijdens het spelen zonder last te hebben van knellend elastiek in zijn middel of stugge stof in de knieholtes, bovendien vind ik het nog steeds erg lief staat!
De originele prijs is 9,99. Omdat ik 3 items nam ging er van elk item een klein bedrag af waardoor dit pakje op 8,33 uit kwam. Het sjaaltje kocht ik een tijdje terug voor 1 euro bij de New Yorker en maakt het net wat leuker.

Het pakje is van fijne dikke ribstof gemaakt, helaas valt hij mega groot uit dus beland dit pakje voorlopig achter in de kast. Ook niet erg, hebben we alvast wat voor het voorjaar hangen.

En dit is outfit nummer 2. Toen ik de legging zag moest ik 'm gewoon hebben, streepjes zijn helemaal leuk en leggings zitten gewoon lekker en goed voor een klein druk ventje. De originele prijs is 4,99 maar met de 3=2 korting was hij 3,32! Het vestje heeft een bomber jas model maar is van dunne stof met druk knoopjes er op. Het is gewoon lekker simpel maar met een romper er onder toch warm voor de herfst temperaturen,  7,99 werd 6,32 wat het een totaal maakt van 9,64. Ook onder de 10,- dus. Het sjaaltje maakt het wel wat leuker dus die heb ik er toch gewoon bij gedaan!

Nog even poseren in de outfit. Hij heeft 'm goed gekeurd hoor ;)

Niet helemaal fair wat betreft de 10,- maar hier kon ik mij het beste in vinden en het waren nog een paar 'nodige' basics die we moesten hebben.

De opdrachten van de Mama Challenge:
- Gratis uitje voor het gezin (2)
- Maak samen een leesboekje
- Maak een gezonde traktatie
- Een week lang iedere dag een foto van je kindje
- Bedenk een sensopathisch spel
- Maak een knutselwerkje
- Shop een budget kinderoutfit onder de 10 euro (3)
- Dans en zing op een kinderliedje
- Picknicken
- Met water spelen (1)

Koop jij de kleding voor je kindje zo goedkoop mogelijk, of schaf je ook wel eens wat duurdere items aan?

Volg je mij al via Bloglovin'Instagram en Pinterest?

2 opmerkingen:

  1. Ik koop de kleding voor mijn kindje zo goedkoop mogelijk: lees de basics, spijkerbroekjes, pyjama's, ondergoed. Helaas kom ik voor andere spulletjes vaak in een ander prijscategorie terecht. H&M en Zara zijn mijn alltime favourite winkels, met H&M voor de basics en Zara iets apartere kledingstukken.

    De outfit staat 'm erg goed. Die legging en vest staan leuk op elkaar, zeker in combinatie met z'n blonde koppie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed geshopt, de legging wil ik ook voor Aeden!

    BeantwoordenVerwijderen