Pagina's

08 juli 2014

Favoriete muziek #1

Naast favoriete series heb ik natuurlijk ook muziek favorieten. Ik ben nogal eenkennig wat muziek betreft en ben dan ook al heel erg lang fan van bepaalde bands. Vandaag een stukje over mijn meest favoriete band met drie filmpjes erbij. Waarschijnlijk kent iedereen ze maar weten maar heel weinig mensen dat ze na al die jaren nog steeds muziek maken.

Met stipt op 1 staat bij mij Hanson. Heel erg veel mensen vinden het mega grappig als ik zeg dat ik Hanson fan ben. 'Oja, die 3 meisjes..uhhh.. jongentjes met lang haar die mmmbop zingen toch?!' is de reactie die ik zooovaak krijg! Nou, die 3 JONGENTJES(!!!) zijn nu 3 volwassen mannen met gezin en mega veel kids bij elkaar. En ze maken na al die jaren nog steeds muziek. Rete goeie muziek als je het mij vraagt. Afgelopen december zag ik ze voor de 2e keer live en ook live zijn ze super goed! Belangrijk puntje vind ik altijd.
Ik zet erg vaak een cdtje van ze op en ken echt alle liedjes meezingen. Het is gewoon heerlijke muziek, meer kan ik er niet van maken! Hieronder zie 2 leuke videoclips, en een live akoestisch nummer.

Hanson - Give a Little
(klik hier als je de video niet kan zien)
 
 
Hanson - Get the girl back

 
 
Hanson - Mmmbop
(jaja, ze spelen hem nog steeds na al die jaren)
 

Hopelijk heb ik weer wat mensen enthousiast gemaakt voor deze super toffe band!
Wat is jou favoriete muziek/band/artiest?

2 opmerkingen:

  1. Op mijn mobiel zijn er geen filmpjes te zien. Jammer was wel benieuwd hoe ze nu klonken. Een van mijn favoriete bands is U2.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ai, ja bij mij inderdaad ook niet. Alleen op de laptop. Ik ga eens kijken hoe dat kan! Maar je kan ze ook op Youtube opzoeken ;).
      U2 heeft inderdaad ook lekkere muziek vind ik!

      Verwijderen