Pagina's

19 juli 2014

Ing’ing the day

Deze tag zag ik bij ShirleySchrijft.nl en vond het een leuke om over te nemen! Ik vind het invullen van dit soort lijstjes altijd erg leuk om te doen omdat je over dingen gaat nadenken waar je niet gauw bij stil staat! Benieuwd naar mijn lijstje? Kijk dan verder!

Loving
Ja, mijn gezinnetje natuurlijk.

Eating
Ik heb op het moment enorme trek in een stuk appeltaart met heel veel kaneel. En een tomaat bagel met walnoot honing creamcheese van de Bagels & Beans zou ik ook wel lusten. Bagels & Beans is AL-TIJD lekker!

Watching
Ik wacht met smart op het nieuwe seizoen van The Vampire Diaries en The Originals. Ik volgde heel veel series voordat Nim geboren werd, echt ik kan me geeneens meer goed herinneren welke! Maar ik heb er gewoon geen tijd meer voor om ze allemaal bij te houden, vind ik toch best jammer soms maar ik heb opeens ook het geduld er niet meer voor.

Wanting
Vakantie! Oh we zijn echt zo erg aan vakantie toe, even weg van huis weg uit Rotterdam weg van de drukte en het dagelijkse leven. We hebben nog niks geboekt, twijfels twijfels hierzo! Maar eind Augustus hebben we 3 weken vakantie dus dan gaan we zeker een weekje weg.

Needing
Nou, die vakantie dus... We hebben de afgelopen maanden een aantal grote aankopen gedaan die erg nodig waren: Een nieuw bed met mega veel opbergruimte, allebei een eigen matras en een nieuw hoofdkussen, een loungebank voor in de tuin, een nieuwe kinderwagen, een nieuwe auto... Veel geld maar we hadden er hard voor gespaard!
 
Feeling
Moe, moe, moe, moe... Moe van het werken, slechte slapen en een druktemakertje in huis, moe van het huishouden en nog van heel veel meer. Laat het gauw Augustus zijn...VAKANTIE PLEASE!

Wishing
Dat we allemaal gezond en gelukkig zijn en blijven!

Liking
Dat het huishouden redelijk goed gaat na bijna een jaar aanrommelen. Het aanrecht is zelfs al een week netjes en schoon, dat is een record! En de wasmanden en vuile was puilen ook niet meer uit. Ik heb een soort van ritme gekregen in wanneer ik wat doe en dat gaat dus de goeie kant op. Een opgeruimd en schoon huis doet soms ook al wonderen.

Reading
Ik ben al een hele tijd bezig in Percy Jackson and the Lightning Thief, alleen ik vergeet steeds om te lezen haha. Soms red ik een bladzijde of 4 tijdens mijn pauze. Ik hoop 'm tijdens de vakantie uit te lezen. Ook kreeg ik van Kay het boek Webhelden over het beginnen met een webshop, die is erna dus aan de beurt!

Drinking
Appel kers sap van Spa. Was een foutje van Kay toen die die mee nam uit de supermarkt in plaats van de Bosvruchten variant die we daarvoor een paar keer hadden en ik lekker vond. De kraamhulp schonk het voor me in en sindsdien ben ik verkocht, hele pakken gaan er doorheen per week. Verder vind ik zoethout thee erg lekker om af en toe eens te drinken.

Enjoying
Wandelen met Nim! Onderweg lekker kletsen en een koekje eten en sapje delen. Glijden van de glijbaan en samen schommelen in de speeltuin! Zo zien mijn dagen er ongeveer uit als ik thuis ben met hem.
Als we in het weekend met z'n drieën zijn genieten ik er van om er lekker op uit te zijn, mooie natuurgebieden bewandelen, shoppen in een leuke stad, wat lekkers eten ergens of gewoon thuis op de bank hangen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten