Pagina's

30 december 2014

Favoriete artikelen van 2014

Precies 1 jaar geleden plaatste ik mijn eerste artikel. Hiep hiep hoera, ik blog dus precies 1 jaar! En vandaag kijk ik terug op de 4 best gelezen artikelen van het afgelopen jaar. Ik vind het elke dag nog enorm leuk om bezig te zijn voor mijn blog om vervolgens de lieve en leuke reacties te lezen van een inmiddels behoorlijk aantal (vaste) bezoekers. Many many thanks! Ik waardeer het zeker!

'Nim? Hoe kom je aan die naam?'
Dit is veruit het best gelezen artikel. De blog kwam eind Augustus online vlak voordat een andere blogger beviel van een zoontje die ze de naam Nim mee gaf, en op haar blog naar mij linkte in het artikel over hoe zij aan zijn naam kwamen.

Nog elke dag ben ik trots op het verhaal hoe wij aan de naam Nim zijn gekomen voor onze kleine man. En ik blijf het verhaal dan ook vol trots vertellen aan iedereen die er naar vraagt. Het is ook niet voor niets een onderdeel van mijn blognaam geworden, ik hou van zijn naam het is zo kort, krachtig en duidelijk. De naam Nim hoort bij ons en onze kleine man en ik had hem als niks anders voor kunnen stellen, al voor we wisten dat het een jongen zou zijn stond de naam vast.

Een dinosaurus thema verjaardagsfeestje.
Al een paar weken voordat Nim 1 jaar zou worden wist ik wat ik wilde doen voor zijn verjaardags feestje. Een Dinosaurus thema wilde ik ervan maken met een heuse snoeptafel in dat thema. Ik heb de leukste hapjes verzonnen en het zag er prachtig uit. Ik had er dan ook best wat werk aan maar het eindresultaat mocht er zeker zijn. Als ik de foto's terug kijk word ik er weer helemaal blij van. Jullie blijkbaar ook, want dit artikel staat op nummer 2 van de best gelezen artikelen.

Fotodagboek #5
Vaste prik op maandag ochtend is mijn Fotodagboek van de week ervoor. Ik blijf het leuk vinden om elke zondag avond de foto's van de week onder elkaar te zetten en erbij te vertellen wat we hebben gedaan die week. Het fotodagboek van week 5 was op de een of andere manier erg interessant, geen idee waarom... Wat er gebeurde in die week? We gingen naar het consultatie bureau, aten lekkere banaan ei pannenkoekjes, we speelden op de bank en Nim bleek oorontsteking te hebben.

De juiste kinderwagen
En op nummer 4 staat het artikel dat ik schreef over onze kinderwagen dilemma's. Ik keek terug op alle 4 de kinderwagens die we hebben gehad en liet onze nieuwste aanwinst zien die tot op de dag van vandaag nog erg goed bevalt voor zowel Nim als voor ons. Gelukkig maar, want het kost allemaal maar een hoop geld.

Wat was een van jouw favoriete artikelen van mij? En wat voor artikelen lees je hier het liefst? Ik hoor het graag, laat het me weten in de comments :)

Volg je mij al via Bloglovin'?
Op Instagram kun je me vinden onder de naam @psnim!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen. Ik vind jouw foto's altijd mooi om te zien. Je hebt echt goede smaak als het gaat om kleding en interieur. Daar kan ik een voorbeeld aan nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je blog net ontdekt. Leuk overzicht, smaakt naar meer :-) Ik ga je volgen via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! En genoeg variatie in de artikelen, lekker door blijven bloggen ☺️Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi overzicht en de artikelen over de naamkeuze en Nim zijn eerste verjaardag staan met recht in deze top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke artikeltjes! Ik vind de naam 'Nim' ook heel erg goed bij jullie passen, kort maar krachtig!

    BeantwoordenVerwijderen