Pagina's

05 januari 2014

Geshopt voor Nim: Polarn O. Pyret

 
Gistermiddag zijn we naar Utrecht geweest, lekker stukje wandelen en wat winkeltjes in gedoken om te neuzen. Uiteraard moest ik even bij de Zara kijken voor Nim of er nog wat leuks in de sale hing, dat viel tegen maar toen we de Zara uit kwamen zag ik een winkel die direct mijn aandacht trok; Polarn O. Pyret. Streepjes en kleertjes in basic kleurtjes.. perfect! Na een paar minuten hadden we al besloten dat dit echt mooi spul was, heerlijk zacht en soepel voor kleine bewegelijke mannetjes. Aan het sale rekje vond ik bovenstaand broekje, een long john.. ik ben gek op leggings voor Nim en een fijn streepje hadden we nog niet dus die ging mee (van 19,90 nu voor 13,90).

Ook dit setje ging mee. Een mooie zachte effen zwarte hoodie waar de capuchon zelfs vanaf kan door middel van drukknoopjes, en een bijpassende joggingsbroek.. want daar kun je er nooit genoeg van hebben (hoodie van 22,90 nu voor 11,40 en joggingbroek van 17,90 voor 8,90).
             
Ook bezochten we de Bijenkorf voor knuffel Woezel, om gezellig naast Pip te zetten in Nim zijn bedje. En 2 stretch rompers (mijn favoriet!!) van de Hema (onderste 2) en van de Zeeman een effen mintgroene romper (nieuwe lijn rompers in bio stretch stof... hopelijk net zo top als die van Hema want ze kosten de helft minder en hebben leuke kleurtjes) en eentje met een leuk dierenprintje.
 
Polarn O. Pyret heeft 3 vestigingen in Nederland; Utrecht, Eindhoven en Maastricht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten