Pagina's

22 januari 2014

Geshopt voor Nim: Zara sale, Mini Rodini

Meestal ga ik elke week even een keer met Nim naar de stad. Een boodschapje, folderaanbiedingen, gewoon lekker een stuk wandelen en wat lekkers eten, of shoppen! Vandaag weer zo'n dag, ik ging naar de markt maar daar was het druk en niet heel gezellig dus gauw omgedraaid en een paar winkels in gehopt. Ik wilde voor Nim nog even bij de Zara kijken, want dat is toch wel een van mijn favoriete winkels voor zijn kleertjes en met de sale nog meer. En natuurlijk ging ik niet met lege handen de winkel uit. Hieronder zie je mijn aankopen.

Een dikke legging van de meisjes afdeling, hij is aan de binnenkant lekker gevoerd met fleece. Deze was 5,95 en ik nam hem mee voor 3,99!

Dit super toffe shirtje vond ik al een tijdje leuk! Nu was hij nog maar 2,99 in plaats van 6,95 dus die ging mee.

Ik heb wel een aantal mutsjes voor Nim maar nog niet zon leuke gebreide beanie. Deze was 6,95 en ligt nu in de sale voor 2,99.

Van dit broekje hebben we geloof ik alle varianten al, ze zijn ook zo leuk! Deze kon ik steeds maar niet vinden maar nu lag er nog eentje van 8,95 voor 5,95. Het is wel een beetje veel te groot nog maar goed er komt een moment dat 'ie echt wel past!

Vorige week kreeg ik het bestelde broekje van Mini Rodini bezorgd! Via Stylepit.nl. Nim zijn eerste Mini Rodini kledingstuk, ik vind dit zo'n leuk merkje alleen is het wel echt te duur. Gelukkig bestaat de sale en kocht ik deze voor 12,95 in plaats van 29,-. En ze verzenden het gratis.

1 opmerking: