Pagina's

02 februari 2014

9 Maanden

Het is vandaag 2 Februari, dat betekend dat mijn kleine mannetje alweer 9 maanden is. Afgelopen maand heeft Nim weer veel nieuwe dingen geleerd en ontdekt. Hij groeit als een malle en word met de dag slimmer en eigenwijzer. Ook zijn haren groeien opeens heel hard! Het kruipen is bijna een feit, hij zit in ieder geval al op handjes en knietjes. Zitten vind meneer nog steeds niet interessant genoeg dus hij kukelt vrij snel om als we hem neerzetten op zijn bips. Verder heeft hij het gillen ontdekt, best vervelend voor je gehoor zeg pfoe!
Sinds kort eet hij ook met ons mee met het avondeten, het is echt een klein vreetzakje want alles eet hij op! Het slapen gaat nog steeds hartstikke goed, elke nacht klokje rond.

Afgelopen maandag ging ik met hem naar het weeguurtje op het Consultatiebureau, ik was er al 3 maanden niet geweest omdat ik het daar best onprettig vind. De mensen die daar werken zijn heel onvriendelijk, of in ieder geval tegen mij! Maar goed, Nim was 69cm en woog 8385gram. Geen idee of hij in de buurt van de middelste groeicurve loopt want ik wilde er zo snel mogelijk weg. Maar als het niet goed had geweest had ik dat vast wel gehoord want ze houden van kritiek geven uiteraard.
Dinsdagavond had Nim opeens hoge koorts en deed heel erg zielig (een echte vent he!). Ook woensdag en donderdag koorts en niet te genieten, veel bij mama hangen en weinig eten of drinken. Vrijdag was de koorts weg en zaterdag had hij opeens uitslag, we denken dat het de zesde ziekte is. Hij is dit hele weekend al niet te genieten, moeilijk doen, veel huilen en gillen, niet te troosten bijna. Ik hoop dat hij snel weer de oude word, want dit vreet energie.

De foto's hierboven zijn helaas niet van vandaag maar van ongeveer een week terug. Gezien meneertje mega vervelende buien heeft is hem om de foto zetten best een opgave. Hieronder een foto van vandaag. We gingen lekker een stuk wandelen door de dierentuin in de hoop dat hij daar rustig van werd. Niet echt gelukt maar toen hij even uit de wagen mocht om met mama te knuffelen was 'ie al ietsjes minder boos.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten