Pagina's

17 februari 2014

Fotodagboek #7

Het was een beetje stil hier op mijn blog afgelopen week. Ik kwam er maar niet aan toe om iets te typen en we besloten ook vrij plots om donderdagavond aan het omtoveren van de slaapkamer te beginnen. Dit duurde tot zaterdag dus ik heb geen laptop of camera in mijn handen meer gehad. Best wel jammer maar ja, een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd dus dit ging echt wel even voor want een opgeruimd hoofd kan ik heel goed gebruiken. Toch nog wel met mijn telefoon wat foto's gemaakt van afgelopen week...


Oeps, had ik allerlei leuke dingen bedacht voor Valentijnsdag is er niets van gekomen afgelopen vrijdag omdat we opeens gingen klussen in huis en het een te grote troep was overal. Achja, ik heb maandagochtend voor mezelf voor een lief ontbijtje gezorgd in ieder geval ;)

Ik zette de kleine man even op de bank om de tas in te pakken om even richting de stad te gaan, had hij opeens de afstandsbediening gevonden en drukte ook nog eens zo de tv ermee aan! Puur toeval natuurlijk maar ik zat wel even verbaasd te kijken.

In de metro speelt Nim altijd een spelletje met mensen die in de buurt zitten. Hij staart ze aan en op het moment dat ze terug kijken of iets zeggen draait hij z'n koppie om en kijkt verveelt de andere kant op haha.
Dit was niet de bedoeling, ik ging voor mezelf winkelen en kwam thuis met dit voor Nim. Een kwijlsjaaltje van BabyMexx (1,95 Hoera SALE!), een hele mooi jas en een gaaf vest wat ik al heel lang op het oog had van de Zara (9,99 & 7,99 nog meer hoera voor de SALE!!)

 
Ach kijk dat nou liggen, ze eist echt wel haar aandacht op zodra die herrie makende baby (ik denk echt dat ze dat denkt) op bed ligt. En dan het liefste bij Kay!

Ha! Deze zakjes kocht ik bij de Flying Tiger.Maar toen ik mijn brood uit m'n tas haalde Dinsdag op mijn werk schrok ik toch wel eerst.

Oma paste op Nim, weer de afstandsbediening gevonden tijdens het klaarmaken voor een rondje buiten de deur. Ze stuurde de foto om zijn nieuwe jas even aan te showen.

 Dinsdagavond helemaal in dromenland op de bank na zijn laatste flesje, hoe cute?! :)

Ik vind Sudocreme potjes een beetje lelijk met al dat rood wat totaal niet in de babykamer past! Dus ik trek het plaketiket er af en plak er masking tape op... Iedere keer weer een ander tapeje, staat stukken leuker!

Woensdag outfit fototjes van Nim geprobeerd te maken, uiteindelijk redelijk gelukt. Hij ligt of zit echt niet stil!
Weer naar de stad geweest woensdag, ik moest een zwembroekje hebben voor Nim want we gaan volgende week lekker zwemmen alleen zijn andere zwembroekje is te klein geworden (was dan ook echt een mini maatje 50!) Helaas missie mislukt :(

'S avonds lekker gedoucht samen, we probeerden na het douchen de bodylotion voor baby's uit van merkje Burts Bees.. Heel erg lekker spul!
 
Donderdag ochtend kwam Opa Nim heel vroeg halen waardoor ik nog even voor werk naar de Hema ging, hopelijk waren er nu wel zwembroekjes in zijn maat want ik kon 20% kortingsticker plakken ;) En jep, deze ging mee voor maar 5 euro.

Plots besloten we donderdag dat Nim bleef slapen bij Opa en Oma zodat wij de slaapkamer eindelijk konden omtoveren tot iets moois. Dat werd na werk dus eerst een snelle hap bij de Mac zodat we thuis meteen aan de slag konden.

Eenmaal thuis zagen we dat we niet genoeg verf hadden voor de muur, dus hup nog even naar de Gamma. Wij zijn trouwens heel erg fan van de Flexa Creations verf!

'S avonds snel aan de verf! Zodat we Vrijdags alle spullen konden gaan neerzetten. Zie je dat, drie kleuren op mijn muur haha. Dat donkerste paars was het dus voor een groot deel, en de week voordat Nim geboren werd moest en zou ik die muur verven. Dus met dikke buik op een trapje geklommen en die lichtere kleur erop gesmeerd... kreeg ik natuurlijk harde buiken van dus gestopt in de hoop dat Kay het af zou maken alleen dat kwam er maar niet van. Nu 9,5 maand later EIN-DE-LIJK iets op de muur. Niet meer de lichtere paarse kleur (what was i thinking?!) maar een witte kleur met een vleugje roze.
Nieuwe gordijnen! De vouwen zitten er nog in, hopelijk zakken die er snel uit. Dit staat echt vele malen beter dan de gordijnen die we (al bijna 5 jaar) hadden.

Na nog een extra nachtje bij Opa en Oma gingen we Nim zaterdag pas weer halen. Oef wat hebben wij ons ventje gemist. We kochten een nieuwe autostoel omdat de Maxi Cosi toch wel aan de krappe kant werd en het een heel gestuntel steeds is om hem vast te zetten in de auto want we hebben geen achterdeuren. Ik deed het bontje van de Lodger Bunker in de stoel en zette Nim erin, nou hij vond het wel wat!
Zondagmiddag nog een rondje in de auto gereden met Nim in zijn nieuwe stoel. Hij keek zijn ogen uit en vond het prachtig!!

Zondagavond na het eten ingedut op de bank. Ik werd wakker van Kay die een foto wilde maken, maar ik heb er van genoten..

Zo, dat was hem alweer. Het was een drukke week en ik ben ook best moe! Aankomende week gaan we zekers te weten lekker relaxen. En we gaan weer lekker zwemmen. Ik heb er in ieder geval nu al zin in!

5 opmerkingen:

  1. Leuke photo diary! Enne, wij hebben onze hartjes pasta ook pas het weekend gegeten ipv vrij. Ach, lekker boeiend. Smaakte niet anders ;-) Super leuke onesie (boxpakje) heeft Nim aan op de derde foto van onder. Heel leuk. De Flex creation verflijn is inderdaad heel fijn en dekt goed. Hebben wij ook gebruikt op onze slaapkamer en die van de baby.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Ja die pakjes zijn zo lief :) En die kleuren van de verf zijn btw ook echt perfecte kleurtjes he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat omgetoverde Sudo potje en de boterham met hartje is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen