Pagina's

13 februari 2014

Outfit van Nim #3

De outfit van Nim gisteren. Dit zwanen broekje vind ik echt heel erg leuk. Het is eigenlijk een meisjes legging, maar ik vond hem zo tof voor mijn stoere mannetje dat ik 'm gewoon kocht!
Foto's maken van deze bink word steeds lastiger want hij zit geen moment stil, hij rolt en tolt over de bank heen en weer en ik hou telkens m'n hart vast of 'ie er niet opeens af kukelt. De rest van de foto's maakte ik dan ook met mijn telefoon dus iets mindere kwaliteit.
 
Hij haalde de meest bizarre fratsen uit, maar bleef wel naar de Ipad kijken waar ik op Youtube muziek van Nielson had aangezet. Hij is echt DOL op de muziek van Nielson! Neem het 'm eens kwalijk, zijn toch onwijs blije liedjes?!

Broekje: Tumbl 'n Dry.
Romper: Hema.
Vest: Polarn O. Pyret.
Sjaal: Baby Mexx.

4 opmerkingen:

  1. Wat ziet hij er ongelooflijk stoer uit! Vind ook dat die legging best kan. En dat sjaaltje maakt het gewoon helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind die sjaaltjes echt multifunctioneel hoor :)

      Verwijderen