Pagina's

03 maart 2014

Fotodagboek #9

Geen blogposts meer verschenen vanaf dinsdag, ik was zo moe. De vakantie had er behoorlijk ingehakt en ik had nul energie over. Tel daar nog wat stevige koppijn bij op en het begin van de week was geen succes. Bovendien heb ik ook bijna geen foto's gemaakt deze week omdat ik steeds mijn telefoon vergat op te laden, en hij dus steeds leeg en uit in mijn jaszak zat of zelfs nog thuis lag. Kijk mee naar mijn saaie week in foto's..

Maandagochtend was het voor Kay weer tijd om aan het werk te gaan. Een paar minuten na zijn begin tijd WhatsAppt hij me dat hij blijkbaar de maandag ook nog vakantie had aangevraagd. Hij bleef de ochtend toch nog op zijn werk en kwam toen naar huis (op aandringen van mij!). We vertrokken richting de Rosada outlet en belandde daarna bij Ikea Barendrecht. Kleine Nim gedroeg zich echt fantastisch! Zijn rotte week heeft 'ie ver achter zich gelaten gelukkig.

Mijn nieuwe gympies bij de Nike Outlet vandaan.

De buit van Ikea. Yellow it is!


Elke avond vlak voordat ik ga slapen spiek ik nog even in Nim zijn bedje. Kijk nou, dat wil je dan toch het liefst oppakken en met je mee naar bed nemen! Doe ik nooit hoor, dit mannetje houd van zijn eigen ruimte en zijn eigen kamertje en bedje.

Kiekeboe mama! Woensdag ochtend maakte meneer de hele vloer onveilig en ging met van alles behalve zijn eigen speelgoed aan de haal. Het kruipen lukt met de dag beter en beter. Af en toe kwam hij naar de bank waar ik zat en trok zich op en vroeg mijn aandacht.

Op het moment dat Nim zijn ochtend dutje gaat doen (rond 9.00) maak ik eerst ontbijt voor mezelf. Yoghurt met muesli en een kopje thee. Hier op het nieuwe salon tafeltje van Ikea.

Vrijdag op werk kreeg ik deze foto's van Kay via WhatsApp. Ze waren gezellig naar de Intratuin geweest en daarna zat Nim heerlijk op zijn knietjes te spelen in de box. Altijd als ik dit soort foto's zie zou ik het liefst m'n spullen pakken en heel gauw naar huis fietsen om bij mijn 2 mannen te zijn.

Zaterdag ochtend vertrokken we naar Amsterdam om even op visite te gaan. Kijk Nim hier eens lekker chillen in een hang/schommel stoel! In de middag vertrokken we weer en zijn nog even heel kort in Den Haag geweest, maar man wat was het daar druk en ik was doodmoe dus we zaten heel snel weer in de auto naar huis!

 
En toen was het alweer Zondag. Zondag 2 Maart, de dag dat Nim alweer 10 maanden was. Nog maar 2 maanden en dan word hij 1! Dan zijn we alweer een jaar met zijn drieën! Anyway, we gingen even lunchen in de stad. Het plan was Bagel & Beans maar toen we langs New Fork liepen kozen we daarvoor.

 Jammie, Nim kreeg een korstje brood en zat er lekker bij!

Onze broodjes! Kay had een baguette met Ham en ik 3 boterhammen (fantastisch lekkere boterhammen) met brie, avocado, pijnboompitjes en rucola. We hebben echt heerlijk gegeten! Na het lunchen hebben we nog lekker in het zonnetje gelopen en genoten van het weer.

Kay is gek op de Lakerol snoepjes die ze bij de Flying Tiger verkopen. Nu hadden ze opeens allemaal nieuwe smaakjes! Deze was erg lekker!

Dat was 'm voor deze keer. Ik ga me niet meer zo vast houden aan iedere dag een blogpost want dat red ik op het moment niet doordat ik echt mega moe ben. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Ik denk dat het neer gaat komen op om de dag eentje totdat ik weer wat meer energie heb!

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke spulletjes gekocht bij IKEA :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk hoor even om de dag bloggen, het is niet leuk als het een 'moetje' wordt als je al zo moe bent!

    BeantwoordenVerwijderen