Pagina's

20 maart 2014

Mommy Outfit #1

Nou zet ik Nim wel telkens op de foto met zijn outfitjes, deze mama vind het zelf natuurlijk ook leuk om een leuke outfit voor zichzelf bij elkaar te zoeken! Nu zit ik wel een beetje met een kleding dipje op het moment... Ik vind niets leuk genoeg om als mama de dag door te gaan of zo! Als ik erover na denk vind ik dat raar dat ik dat denk, maar toch keur ik veel kledingstukken en outfits om deze reden af. Ook het shoppen voor mezelf wil niet helemaal lukken de laatste maanden. Ik ben een echte kou kleum en in de herfst en winter loop ik dan ook met mega veel laagjes rond, nu de lente is begonnen kunnen de laagjes wat minder en hopelijk vind ik mijn draai dan wel weer in mijn kledingkast!
Vandaag heb ik dus een outfit post, maar niet zoals de meeste hem plaatsen. Ik hou er niet zo van om te poseren voor een camera, spontane foto's zijn leuk.. maar poseren is niet echt voor mij weg gelegd. Een enorme spiegel heb ik ook (nog) niet in huis dus ik moest wat anders bedenken. Klik verder voor het resultaat!

Ook leuk zo toch? De blouse is van de Monki, het witte t-shirt van de WE en de jeanslegging van Pieces. Het armbandje en de ketting komen geloof ik van de Primark, maar zijn al wat jaartjes oud!

Schoenen ben ik helemaal vergeten op de foto te zetten. Maar dat waren simpele lage zwarte converse allstars! Eindelijk weer lekker genoeg buiten om deze uit de kast te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten