Pagina's

19 maart 2014

Outfit van Nim #4

Weer een outfit van Nim vandaag! Deze foto's zijn eigenlijk wel al van eventjes geleden, maar daarom niet minder leuk. Nim zit absoluut niet meer braaf stil voor de foto's, en zelfs poes Evi is niet meer veilig bij hem. Ik moet dus maar even gaan uitzoeken hoe ik hem de volgende keer beter op de foto's krijg zonder dat hij met zijn rug naar me toe gaat staan. Misschien een net uit bed en nog wat suf fotosessie? We gaan het zien!

Wederom draagt Nim weer een te gek broekje van de Zara. Deze ligt al wat maandjes in de kast te wachten om gedragen te worden. En hij past nu, wel wat baggy maar dat geeft niks. Ik heb 't lekker basic gehouden want het broekje is daar leuk genoeg voor. Nim heeft heel veel grijstinten in zijn kast en dat vind ik stiekem toch het leukst. Het past ook altijd leuk overal bij, ik hou niet van standaard setjes en mix en match graag met zijn kleertjes.
Het vestje wat Nim draagt is van Imps & Elfs. Mijn favoriete merkje toen Nim net geboren was. Wat vond ik mijn zoon een lekker stuk in hun kleertjes zeg! Maargoed, dit vestje kocht ik in de sale toen Nim nog maar net geboren was, ik kocht 'm op de groei en hij draagt dit vestje al sinds hij een maand of 2 is. Toen nog heel ruim, en nu superstrak haha. Maar hij ziet er nog perfect uit en hij heeft dat ding al heel erg vaak aangehad. Eronder zit een simpel wit rompertje van de Hema trouwens.
Dan nog het schoeisel. Eigenlijk is dat niet te doen, hij trekt schoentjes en slofjes zo uit. Zelfs zijn sokken zijn niet veilig. Deze witte gympies kocht ik voor een paar euro (ik dacht 4,-) bij de Action en ik vind ze leuk onder elke outfit! Eigenwijs als ik ben trek ik ze toch gewoon telkens bij hem aan en soms laat hij ze ook wel even aan z'n voetjes zitten haha.

Wat vind jij van Nim zijn outfit? En blijven de schoenen van jou kindje(s) wel zitten?

2 opmerkingen:

  1. Wat een lekker ventje. En de Zara broekjes zijn zo leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen