Pagina's

03 juni 2014

Fotodagboek #22

Dit keer een dag later dan normaal het fotodagboek van afgelopen week. Gister kwam er namelijk van Kay een stukje over zijn dagen samen met Nim. Gelukkig heb ik ook nog wat foto's te laten zien, dus hier komen ze!

Maandag was Nim weer lekker gedoucht en kreeg hij zijn Mini Rodini broekje aan met zijn New Balance gympies eronder. We gingen eventjes naar de stad voor Prrrikweg spray. Arm kind heeft 4 grote bulten op zijn gezichtje door die rot muggen.

Ik ging heen met de tram, maar het was zo benauwend warm dat ik besloot terug te lopen. Ik loop altijd via Rotterdam Centraal Station... Gewoon gezellig vind ik dat ofzo. Eenmaal thuis dropte ik Nim in zijn bed en ik plofte op de bank... Ik was moe en had het warm!

Ja, ik heb zeg maar dat probleem van als je voor 1 ding gaat je met meer thuis komt. Moet ik toch echt eens wat aan gaan doen. Ik kocht bij de Kruidvat in ieder geval die muggen spray, en ook een mini speelbadje voor Nim die perfect in de douche past (we hebben alleen een douche thuis) en heerlijke chocolaatjes met 3 noten voor mijzelf. Ik ging nog even langs Flying Tiger om hoi te zeggen tegen een vriendin die daar werkt. Wederom was de verleiding groot en ik liep naar buiten met een bandana voor Nim (ga hem als sjaal om doen bij 'm), en Lakerol snoepjes voor Kay.
En die chocola die ik kocht... die was zo op kan ik je vertellen...

Sinds we 's avonds nog met Nim een stuk wandelen of fietsen slaapt hij in de nacht gelukkig weer door zonder een 1,5 uur durende krijs aanval. Maandagavond liepen we wederom een heel eind en stopten hier even om de eendjes te voeren. Nim had vooral lol om Kay die met het brood gooide haha.

Dinsdag regende het alleen maar :(. Ik ontbeet met kleine geroosterde boterhammetjes met geitenkaas en honing. Jammie!

Nim had nogal een lastige bui (vind je het gek met al die regen, die wist al dat we niet naar buiten zouden gaan die dag) dus zette ik de film The Lorax voor hem aan. Mocht je deze nog niet kennen, zeker gaan kijken met je kleine... Nim vind hem echt fan-tas-tisch! Zelf tikte ik wat blogposts, want zoals ik in vorige weekoverzicht al zei wil ik echt meer aandacht aan de blog gaan besteden.
 
Deze kleine man kan zelf de bank op klimmen, en een lol dat 'ie dan heeft! Helemaal niet erg, hoe meer hij zich afpeigerd hoe sneller hij in slaap valt na z'n flesje :).

 'S avonds, tijdens zijn flesje is het weer even mijn kleine baby. Heerlijk vind ik dat!

 Ohhh, Kay nam lekkere chocola mee uit de supermarkt :), happy mommy!

Woensdag had Kay al vrij en gingen we eventjes shoppen en lunchen in Zoetermeer.  In de toilet kon je wat op de deur schrijven met krijt. Dat 'mmm... lekker gegeten :)' schreef ik erbij! (lees hier verder voor uitgebreider verslag van Kay van woensdag t/m zondag!)

'S avonds had ik werkoverleg op mijn werk en het regende, bah! Dan maar met de tram..
 
Donderdag was het Hemelvaartsdag en moest ik werken, aan de ene kant jammer en aan de andere kant lekker want ik kreeg dubbel betaald die dag!
 
Vroeger hield ik niet zo van softijsjes. Maar sinds kort vind ik het best lekker, maar dan wel met snoepies :). Vrijdagavond na een lange werkdag voor mij liepen we dus eventjes richting de snackbar voor een ijssie.

Mijn moeder kocht even sap in voor me. Na een 'verkeerd' glas sap dat ik kreeg tijdens de kraamweek drink ik nu bijna niet anders! Best bizar, ik vind gewoon niks anders net zo lekker. Nu waren ze in de aanbieding dus inslaan!!

Zaterdag was ik werken en zondag eindelijk weer een vrije dag! Wat een drukke dagen had ik zeg. Om even bij te komen gingen we naar de dierentuin. Vlak voordat we weer richting huis gingen aten we nog even poffertjes en haalde Nim wat ongein uit op de loungebank waar we zaten.
 
En meer foto's heb ik niet! Mijn telefoon zegt steeds dat mijn geheugen vol is en dan mag ik geen foto's meer maken :(. Volgende week beter hoop ik, Kay had er een oplossing voor gevonden zei hij.
 
Volg je me al op Instagram, Pinterest & Bloglovin' ?

4 opmerkingen:

  1. een leuke maar drukke week! wel zielig die muggenbulten bij Nim, hier zijn gelukkig (nog) geen muggen gespot.
    Ik denk dat je je foto's op de computer moet zetten, of een extra geheugenkaartje voor je telefoon kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja sneu he?! Hij is er nu pas een beetje vanaf! Ja, ik weet het... extra geheugenkaart schijnt niet te kunnen.. En eraf halen vind ik zo jammer, kijk heel graag foto's en filmpjes terug!

      Verwijderen
  2. Ik vind je kledingsmaak voor Nim geweldig! Hij ziet er altijd zo 'cool' uit.
    De lorax is inderdaad een toffe film, alleen merk ik dat m'n zoontje na 5 minuten film kijken, al verveeld is :p. Ik heb het al eens gezegd, maar ik vind je blog echt leuk & interessant. Ik ben benieuwd wat je verder allemaal gaat doen :)
    Liefs, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Judith,
      Wat een super lieve comment! Dankjewel :)
      Oh echt? Hier kan hij gerust de hele film afkijken :| haha.
      Nou, de outfit foto's blijven in ieder geval komen ;) Voor de rest wil ik wat vaker over andere onderwerpen dan alleen baby/Nim gaan schrijven..

      Verwijderen