Pagina's

08 juni 2014

TAG: It's Weekend!

Deze TAG kwam ik tegen op de blog van Gwen, en vond het leuk om de vragen te beantwoorden! Ik ben dol op onze vrije weekenden met z'n drieën en baal soms heel hard dat het weekend altijd weer zo snel voorbij is!

1. Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Ik heb om de week een heel vrij weekend, en de andere week 1 vrije dag in het weekend. Verder ben ik doordeweeks ook een paar dagen vrij omdat ik maar 3 dagen werk.

2. Hoe laat sta je op in het weekend?
Omdat ik doordeweeks vaak Nim uit bed haal en aankleed e.d doet Kay dat in het weekend meestal. Soms wil hij ook wat langer blijven liggen en ga ik er toch uit. Maar als ik dan dus mag blijven liggen hou ik het niet langer vol dan 9 uur!

3. Hoe ontbijt je in het weekend?
Vaak snel snel omdat we in het weekend leuke dagjes weg plannen en vaak z.s.m de deur uit willen. Maar soms halen we lekkere afbakbroodjes en wat beleg en eten we met z'n drietjes aan tafel.

4. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?
We gaan altijd minimaal 1 dag wat leuks doen met z'n drieën. Dat kan echt van alles zijn: Winkelen, zwemmen, wandelen, dierentuin, zomaar een stukje rijden, ergens lunchen, naar een leuke speeltuin, op visite... Dit deden Kay en ik al voordat Nim er was en eigenlijk is dit gewoon zo gebleven. We vinden dit alle drie erg fijn! Als ik dan nog een vrije dag heb dan zien we het wel, relaxen thuis is soms ook wel lekker maar nog een dagje weg kan ook zomaar gebeuren. We hebben in ieder geval actieve weekenden!

5. Wat doe je het liefst in het weekend?
Gewoon precies zoals ik hier boven beschreef! En dan zou ik het liefst nog elk weekend het hele weekend vrij zijn, maar goed er moet toch ook wel geld verdiend worden om die leuke weekendjes te kunnen bekostigen ;)

6. Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?
Wanneer we een idee hebben wat leuk is om te gaan doen proberen we dat in het eerst volgende weekend te ondernemen. De ideeën zijn er niet altijd dus vaak is het toch ook last minute wat bedenken!

7. Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?
Studeren doe ik niet, en met mijn werk wel maar dan maar 1 weekend dag om de week.

8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend?
Meestal gaan we tussen 22.00 en 23.00 naar bed, helemaal moe en uitgeput van de lange maar leuke dag die we dan vaak hebben gehad!

En dat was 'm. Nu ik deze vragen heb ingevuld merk ik dat ik toch echt heel veel waarde hecht aan mijn vrije weekend dagen en ben ik blij dat ik gelukkig maar 1 weekend dag werk om de week! Family time vind ik echt belangrijk en we zien dat Nim echt een blij klein knulletje is als we weer wat aan het ondernemen zijn met z'n drietjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten