Pagina's

11 augustus 2014

Fotodagboek #32

Het is maandag en een nieuwe week is alweer begonnen. Een laatste werk week voor ons want vanaf zaterdag hebben we heerlijk 3 weken vakantie! Eindelijk!
Afgelopen week maakte is heel erg weinig foto's met mijn telefoon omdat het geheugen wederom vol is :(. Laatst verwijderde (ik zette ze natuurlijk op de computer) ik in de 100 filmpjes en toen had ik weer wat ruimte maar dat is weer volledig opgevuld met andere filmpjes en natuurlijk foto's. Dus ik heb de leuke taak (NOT!) om weer door alles heen te gaan om te kijken wat weg kan en wat ik op de computer bewaar en wat ik op mijn telefoon wil houden maar dan met de foto's i.p.v. filmpjes. Gelukkig heb ik nog wel wat fotootjes kunnen maken deze week en ook Kay maakt op zijn papadagen foto's!

Maandag ging ik met Nim even naar een 'nieuw' speeltuintje toe om te spelen. Hij vond het echter zo leuk dat 'ie iets te enthousiast de glijbaan af ging en scheef ging. Gevolg was een dik pijnlijk oog! Gelukkig was het na eventjes huilen over toen er een papa en zoon gingen voetballen in de voetbalkooi!

Daarna liet ik hem nog even uitrazen in het park!

Vanaf dinsdag was m'n telefoon geheugen vol en kon ik dus geen foto's meer maken. Wel hadden we een drukke volle ochtend. We liepen met een grote omweg naar de markt om aardbeitjes, watermeloen en vlechtbrood te kopen. Nim genoot van de buitenlucht en de eendjes en vogels. Daarna met wederom een grote omweg de andere kant op weer naar huis. Meer dan 3 uur aan de wandel geweest! Ik sneed wat aardbeien en watermeloen in glazen potten en we hebben en samen lekker van zitten snoepen :)

Ik heb geen idee meer wat we woensdag gedaan hebben, ik denk dat we de hele dag thuis hebben gehangen! 'S avonds aten we in ieder geval salade. Er zat watermeloen, feta, brie, croutons, sla, aardbei en komkommer in, sausje was gewone slasaus! Was erg lekker.

Donderdag had ik zoiezo al super slecht geslapen, maar toen ik mijn bed uit kwam voelde ik me niet oke. Migraine! Nim werd opgehaald door Opa en ik lag de hele dag op de bank. Vlak voordat het begon te regenen in de middag was het echt heel erg benauwd binnen, ik zette alles even open op te luchten en toen kwam er dus een mega plensbui naar beneden plus kei harde onweer! Brrr!

Nim vermaakte zich prima bij zijn Opa en Oma terwijl ik de hele dag door een beetje heb liggen slapen om van die knallende koppijn af te komen.

Kay appte deze foto vlak voordat 'ie de regen in moest om naar huis te komen. Het fietspad was een sloot geworden! Was ik even blij dat ik onder een dekentje op de bank lag!

Het gaat redelijk goed met weinig tot niets aan kleding meer kopen voor Nim! Maar thnx to Judith zag ik een super leuke legging die ik echt niet kon weerstaan. Vrijdag werd het pakketje bezorgd en er zat zo'n cool vliegtuigje bij :).

Een super cool broekje van Filemon Kid! Kijk hoe schattig die op elkaar gestapelde diertjes!

Kay en Nim hadden een luie dag!

Inclusief dansen op tafel op de aftiteling van een film.

 'S avonds nog even tanden poetsen!

 Ook zaterdag moest ik werken dus waren ze nog een dag samen. Eerst even eten!


'S avonds gingen we nog even richting het park om bij een festivalletje te gaan kijken. Nim ging voor het eerst lopend mee, alleen wilde hij steeds auto's en voordeuren aaien haha.

 Lopen, lopen, lopen. Hij krijgt er geen genoeg meer van :)

Kay maakte van karton een grappig speelhuisje voor Nim. Ik moet 'm nog een beetje pimpen met leuk washi tape!

 
Zondag was er slecht weer voorspeld, we vroeger aan Nim zijn oom en tante of ze mee gingen naar Monkeytown om lekker met Nim te spelen.

 Nim druk in de weer met de ballen. Hij vond het er fantastisch! Bijna 2,5 uur druk gespeeld.

Zo, dat was week 32 alweer. Zoals ik al zei, de laatste werk week is aangebroken voordat ook wij vakantie hebben. Leuke dagjes weg en klussen in huis staan vooral centraal! Laat het aftellen maar beginnen :)

Volg je mij al via Bloglovin', Instagram en Pinterest?

1 opmerking:

  1. De week begon dan wel met een valpartij, hij werd steeds beter aan de foto's te zien (leuke legging, mijlpaal en leuke uitjes) Die foto is geweldig dat Nim naast jou loopt! En trouwens, hoe komt hij op die tafel terecht? Haha!

    BeantwoordenVerwijderen