Pagina's

18 augustus 2014

Fotodagboek #33

Afgelopen week was onze laatste week waar in we moesten werken voordat we eindelijk vakantie zouden hebben. En wat duurt zo'n week dan ontzettend lang! Maar het is voorbij en helaas voor ons regende het meteen op de eerste vakantiedag, en op de tweede... Gelukkig hebben we heel wat klusjes in huis om te doen dus op zich vermaken we ons wel!

 Mijn uitzicht maandag! Ik heb werkelijk geen idee meer hoe de maandag verlopen is. Vast heel saai.

We maakten in ieder geval nog een ritje naar de supermarkt. En Nim wees alles onderweg aan en zei met een piepstemmetje 'Daa?'.

Ook typte ik nog wat! Haha, heel boeiend dagje geweest dus ;)

Dinsdag ochtend voor werk nog even snel lunch gekocht bij de Hema, tijdens lunchtijd is het daar altijd zo druk dat ik altijd voor werk probeer te gaan! En Nim die liep wat af in de tuin bij Opa en Oma.

Woensdag waren we weer samen thuis. Nim liep wat af door huis en ik ontving een H&M pakketje met zowaar wat voor mezelf er in! 2 leuke jurken... nu nog zon!

 Outfit of the day met de diy legging!

Ik moest luiers gaan kopen want we hadden er nog maar 2...(oh-oh) Ik besloot met de tram naar de stad te gaan, meestal ga ik lopend maar ik was niet vooruit te branden woensdag... Dus dan maar de tram pakken. Nim vind dat wel interessant gelukkig. Ook liften vind hij top!

Langs dit mini speelplekje onder de houten luchtbrug fiets ik altijd als ik naar huis fiets van werk. Nadat we een flink eind gelopen hadden door de hele stad dropte ik Nim hier eventjes uit de kinderwagen, er was verder niemand dus lekker alle plek voor die kleine aap.

haha, wagentje vol geladen richting huis. Lopend! Want de zon scheen :)

De buit, een Sonny Angel poppetje, 2 mokken die ik als bloempotjes gebruik, een vaasje en houten speelblokjes voor Nim.

Toen even voor de Ikea gids gaan zitten.

Donderdag had Nim voor het eerst een andere oppas dan zijn Opa of Oma, namelijk een vriendin van mij die hij wel al heel vaak gezien heeft. Het ging super goed en meneer heeft zich voorbeeldig gedragen :).

Vrijdag! Kay had al vakantie omdat hij altijd vrij is vrijdag, en ik moest nog een dagje. Zoals gebruikelijk genoeg fotospam de hele dag door :).

Nog even een fruit energie boost en een kopje warme chocomel in mijn laatste pauze op werk om de laatste uurtjes door te komen. Wilde perzik en kiwi, jum!
 
Jeej, zaterdag! Vakantie!!! We testte de nieuwe portable dvd speler uit voor Nim, tijdens de wat langere auto ritjes is hij onhandelbaar achterin en word helemaal wild en boos omdat 'ie vastgebonden zit. Zal vast een fase zijn maar dat is erg lastig autorijden, dus dan maar een filmpje erbij. En het werkte, meneer zat gelukzalig achterin naar Verschrikkelijke Ikke te kijken! Gelukkig maar, dat scheelt een hoop gedoe in de auto.
 
We gingen dus eventjes naar Loods 5! Altijd leuk daar :)

En we aten 's avonds kalfsragout uit zelfgemaakte cupjes van bladerdeeg en wat rijst erbij. Groente vergeten!
 
Zondag ochtend lekker chillen en knuffelen op de bank. Het was een rustige dag, want wederom was er een boel regen helaas.

We hadden zaterdag avond de muur achter de bank met dezelfde kleur verf overgeverfd maar dan zijdemat i.p.v. mat zodat het makkelijker afneembaar is. Was hoog nodig want Nim had het behoorlijk vies gemaakt. Zondag zette ik de mooie nieuwe spulletjes neer en dus wat anders dan hoe het stond, nu nog bloemen in de vaas...

In de middag deden we nog een paar boodschappen en kon een lift selfie niet ontbreken.

Vanavond (nu ik dit typ is het bijna 19:00) gaan we nog een muur verven in de woonkamer, die word wit i.p.v. roze... een hele verandering dus!

Voor komende week hebben we nog geen vaste plannen gemaakt... we zien het wel, maar dat vakantie gevoel is in ieder geval erg prettig al :)

Volg je mij al via Bloglovin', Instagram en Pinterest?

1 opmerking: