Pagina's

03 juli 2014

Favoriete Parfum: Flowerbomb van Viktor & Rolf

Mijn meest favoriete luchtje is toch echt wel Flowerbomb van Viktor&Rolf. Toen ik een jaar of 16 was werd dit luchtje gelanceerd en had ik mijn eerste flesje ervan in mijn bezit. Ik wist het toen al, er gaat geen enkel ander parfum deze overtreffen!

En nu 10 jaar later heb ik nog altijd een flesje ervan staan, dit is geloof ik mijn vierde exemplaar. Ik heb nog even een korte parfum crush gehad op de Harajuku Girls van Gwen Stefani, maar toen die nergens meer verkocht werden en de mijne op waren kreeg ik voor kerst van mijn ouders weer mijn oude en vertrouwde Flowerbomb flesje! Dit is alweer 2 jaar geleden, ik ben er dus erg zuinig op. Helaas voor mij is hij bijna op. Toch verdiend hij een ere plekje op mijn blog.

Voor mannen kwam uiteindelijk ook een luchtje, Spicebomb. Gezien ik zo'n grote fan was van de mijne kreeg Kay deze van mij cadeau. Ook hij was enthousiast! Helaas voor hem (ach wat zijn we toch sneu met z'n tweetjes) is zijn flesje op. Maar ik denk dat er vast en zeker wel weer een keer een in huis komt.

Wat is jouw all time favoriete parfum?

1 opmerking:

  1. Paco Rabanne Lady Million ! super lekker luchtje....heb niet echt een 'vast' luchtje, maar ben er wel altijd erg zuinig mee...voor doordeweeks gebruik ik vaak een goedkoop namaakluchtje bij een outletwinkel vandaan ;-) Die van jou ga ik zeker even testen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen