Pagina's

15 juli 2014

Mama Challenge: Met water spelen

Op de blog Blogmama.nl zag ik dat er een Mama Challenge met opdrachten is bedacht door een aantal mama bloggers. 10 opdrachten zijn het die in willekeurige volgorde mogen worden uitgevoerd tot en met 31 Oktober 2014. Het zijn hele leuke opdrachten dus ik dacht, daar doe ik aan mee! Toen ik gister middag thuis kwam na een uurtje alleen even ertussen uit te zijn gepiept zat Kay op een krukje in de tuin met de tuinslang te spelen en had Nim dikke dikke pret met de waterstraal. Ik heb meteen ons kleine cameraatje gepakt en foto's gemaakt. Ik had de opdrachten al doorgelezen en een van de opdrachten is 'met water spelen'. Die kunnen we nu dus van het lijstje afstrepen!

Nim is echt dol op water! Het kan hem niet hard genoeg spetteren. Kay kocht laatst zo'n opzetstuk voor op de tuinslang zodat je verschillende stralen kan spuiten, handig voor de plantjes water geven maar vooral leuk voor de kleine waterrat.

Toch weer een andere manier van met water spelen gevonden dan gewoon in een badje of onder de douche!

Doe jij ook mee met de Mama Challenge? Je kunt  #mamachallenge gebruiken op je verschillende social media kanalen om te laten zien dat je ook mee doet.

De opdrachten:
- Gratis uitje voor het gezin
- Maak samen een leesboekje
- Maak een gezonde traktatie
- Een week lang iedere dag een foto van je kindje
- Bedenk een sensopathisch spel
- Maak een knutselwerkje
- Shop een budget kinderoutfit onder de 10 euro
- Dans en zing op een kinderliedje
- Picknicken
- Met water spelen

2 opmerkingen: